czwartek, 2 października 2014

Rejestr umów Urzędu Miejskiego - etap I

TREŚĆ WNIOSKU:
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP wnoszę o udostępnienie następującej informacji publicznej:
 
1. Czy Urząd Miasta Radomia prowadzi Rejestr Umów?
    1. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie wz punktu 1 – Czy Rejestr Umów prowadzony jest w formie elektronicznej?
        1. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. 1 ppkt. 1 – Jakie oprogramowanie służy do jego prowadzenia? Jakie oprogramowanie bazodanowe wspiera jego funkcjonowanie? Wnoszę o przesłanie stosownych umów (wraz z załącznikami i specyfikacją), faktur i protokołów zdawczo-odbiorczych.
        2. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. 1 ppkt 1– Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania Rejestru Umów?
        3. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. 1 ppkt.1 – Czy oprogramowanie wykorzystywane do prowadzenia Rejestru Umów umożliwia wydruk zestawienia / eksport informacji w zakresie umów spełniających określone kryteria?
            1. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z pkt. 1 ppkt. 1 pppkt 3 – Jakie są możliwe kryteria przeszukiwania i jakie dane może zawierać zestawienie / eksport, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1 pppkt 3?
        4. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z pkt. 1 ppkt. 1 – Z jakim wyprzedzeniem nie dłuższym niż 14 dni należy uprzedzić urząd o woli wglądu do wymienionego rejestru?
    2. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu 1 – Jakie informacje odnośnie umów gromadzi Rejestr Umów?
    3. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu 1 – Jakie przepisy (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia, regulaminy itp.) regulują jego funkcjonowanie? Wnoszę o przesłanie ich kopii.
    4. W przypadku odpowiedzi twierdzącej na pytanie z punktu 1 – Czy zaplanowana jest publikacja tego rejestru?
    5. W przypadku odpowiedzi negatywnej na pytanie z punktu 1 – Na jakim etapie jest wdrożenie takowego rejestru umów?
2. Jakie rejestry zawierające informacje dotyczące umów zawieranych z Urzędem Miejskim w Radomiu funkcjonują? Jakie są zasady dostępu do nich?
 
 
Na podstawie artykułu 14 Ustawy o dostępie do informacji publicznej wnoszę o udostępnienie informacji w formie elektronicznej na adres: mateusz2077@vp.pl.

ODPOWIEDŹ URZĘDU ---> TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz